Turun Wushu Kungfu Seura ry

Yhdistys

Turun Wushu Kungfu Seura (TWKS) on perustettu vuonna 2008. Seuran tarkoituksena on edistää wushun harjoittelua Turun alueella. Harjoittelussa keskitytään erityisesti perinteiseen Shaolin-tyyliin. TWKS tekee yhteistyötä Suomen Wushu Kungfu Seuran sekä muiden Suomessa toimivien wushu- ja kungfu-seurojen kanssa ja valmentajat tekevät säännöllisesti harjoittelumatkoja Kiinaan.

Turun Wushu Kungfu Seuran säännöt

Jäsenyys

Kun aloitat harjoittelun, liityt myös yhdistyksen jäseneksi. Jäsenmaksu on 10 € ja se sisältyy kurssimaksuihin. Jäsenyys päättyy automaattisesti, jos et käy vuoteen harjoituksissa tai maksa jäsenmaksua. Jos haluat pysyä jäsenenä myös treenitauon aikana, se onnistuu ilmoittamalla asiasta hallitukselle ja maksamalla jäsenmaksun. Jäsenet lisätään myös yhdistyksen sähköpostilistalle.

Puheenjohtaja: Timo-Ilkka Leikas

Sihteeri: Roope Heimonen